MOTOR'A RED BULL DOLDURDUM OLANLAR OLDU :(

Oğuzhan Muslu

304 B görünümler164

    ►Kanalıma hoşgeldiniz, Ben Oğuzhan Muslu bugün Motorumun deposuna Redbull doldurdum bozuldu :( Çok eğlenceli maceralı ve güzel bir video oldu. Videomu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum. ❤ İyi Seyirler ❤
    -
    Oğuzhan Muslu - Ürünleri ► www.n11.com/arama?q=o%C4%9Fuzhan+muslu
    -
    Wep Sitemiz ► www.oguzhanmuslu.com/
    -
    KANALA ABONE OL : goo.gl/YBgDgi
    -
    İnstagram ► bit.ly/2EwJe5X
    -
    MotoVlog Serisi : goo.gl/7YW28X
    -
    tamir,honda hecbek,honda hr,honda hr v 1.5 turbo,vale moto,honda civic type r fk8,engelli mtv indirimi,kuralkan motor,honda jazz hybrid,gp kompozit pcx,peugeot motor,kurye motoru,cbr,motor,motorcu gözlüğü,honda 750,motosiklet,cbr 250r,mtv,motosiklet parçaları,motorlu taşıtlar,motosiklet aksesuarları,honda,mtv ödeme,mtv hesaplama,cbr1000rr,cb650r,elektrikli motor,cbr 600,honda fiyat listesi,cbr 125,cbr600rr,honda 150,oğuzhan muslu,tamir et, ilan reklam vergisi ödeme, yurtdışı telefon vergisi, honda jazz fiyat listesi, cr z honda, can motor, honda ötv indirimi, honda crv 2019 fiyat, cbr 125 akrapovic, tamir, motosiklet gözlüğü, çelik kardeşler motor, vale moto, hasarli motor, kurye motoru, evkur senetle motor, senetli motor, senetle motor alma, evkur motosiklet elektrikli, elden taksitli motor, kral elektrikli motor, kral motor elektrikli, evkur elektrikli motor fiyatları, jawa motor, redbull, oğuzhan muslu, honda cbr 250r, depoya redbul dordurmak,

    katma 5 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Ömürcan_ Oyunda

      red bullun rengi sarı olur burda beyaz

    2. Serkan Demirkaya

      abi keşke tuvalete gidip sıçsaydın

    3. Fatih Bey

      Adam okadar isteksiz yapıyorki eli titriyo :D

    4. Adios Amigos

      Reklam guzel olmus

    5. mehmet efe guzelogullari

      Bu adam ünlü olmadan önce güzeldi ünlü olunca ayrı bi havalandı geyirmek nedir ya

    6. JRSworN

      güzel yalan redbull sarı beyler adam beyaz bişey döküyo ,

    7. SmallRider

      Şaka maka redbull benzinden pahalı djdjd

    8. DorukBS

      2:32 söyle dokiyimde redbull yazisi gozuksün jdhsh sponsormu abee jdhd

    9. 60fps.esecez

      redbulu dokeren elin titriyodu reis iyimsim

    10. BOBS

      malsın

    11. Recep Tekin

      Redbull un rengi ne ara beyaz oldu halla halla

    12. Tarık Buğra Bile

      Biz motor almak icin sabah aksam calsyoz adam icine redbull katyo

    13. Kerem Çağrı Güldal

      Merhaba arkadaşlar ben oğuzhan muslu bugün nemi yapıcaz

    14. Sixaq g

      beyler nasıl öyle seri vites atıyo deneyimlemi alakalı yoksa başka bişeymi ?

    15. Hüseyin Dogan

      NORMAL DEĞİL BU A-NORMAL

    16. Ercan Polat

      Fnırjprotjgşıthbıoştjh498hu498hıu09uyh0ğt9uh0tuğh9uthuıh4yıhuythı4pğth5uh5uy

    17. Kerem Çetin

      Abi o geyirmasesi fotoşop

    18. ozan yıldırım

      :D

    19. Efecankorkudur

      Abi eski siyah cıbır çok güzeldi eskiden ben senin için cıbır için da zevkli izliyorum mısrla😭 izliyorum abi. Nolur cıbır vidyo çek veya Geri gelsin nolur😭😭😭😭

    20. TSK TEAM - ROBLOX poyraz6786xd

      Oğuzhan muslu : evet arkadaşlar bu gün motor a 7,62mm koycaz ve ne olucak Motor : kaççın lan benden 7,62mm doldurdular banaaaa Oğuzhan muslu : oha motor AK-47 oldu 1 gün sonra Oğuzhan muslu : evet arkadaşlar bu gün motor a RayGun mermisi koycaz nolcak bakalım Motor : wOW RayGun mermisi var 1 saat sonra Motor : RayGun oldum Awq Evet çk saçma oldu awq

    21. mehmet atkan

      abi elin niye titriyo

    22. Musa Burulday

      Redbul asitli ve daha sarımsı adam benzin döküyo arkadaşlar

    23. Anil Anil

      olsan

    24. YK_KEREM _YK

      Abi koyarken neden elin titriyor

    25. Ege Demirorgü

      Abi niye elin titriyo korkuyonmu

    26. MERT

      abi motor videolarına ilgim senin sayende yükseldi

    27. Eren Demirkaya

      Ben derimki ön kaldırma videosu çek

    28. Mert Kılıç

      Yanlama gelsin isteyenler +1

    29. Hüseyin Güneri

      Kral bisey diycem ellerin niye titriyor kesiciye giren motor gibi

    30. oyuncu

      oğuzhan abinin eli titriyo

    31. ENES ÇELİK

      Terbiyesiz

    32. Yasin Alkan

      6 :03 oneydi lan 😂😂😃😃😃😃

    33. Game Of Throns

      Biz de motor almak için çabalıyoruz sen param parça ediyorsun abi

    34. Fatma Gök

      Abi elin titriyordu

    35. PuBg 'BOZKURT06

      Anaskim net cekmiyoooo

    36. yiğit Sak

      abi red bull dediğin sarı olur ama orda su gibi

    37. Emirhan Keskin

      RED BUL sarı olur

    38. Eralp Kara

      Redbul normalde sap sarı olur bu bi tık kolpa olmuş

    39. Ramses Balsak

      Ne igrencsin

    40. Utku yılmaz Taşcı

      Abi bide su koy ilerde 😉😂😂

    41. XeQ_snox

      Abi kask kameranın markasi ne

    42. Hasan Genc

      Redbul kanatlandırırr✈

    43. Mahmut yatık

      :(

    44. Gürbüz Ali

      Ben bir kere traktöre mozutuna pislik girmişti yemin ederim bende aynıydım 😂😂😂

    45. ByCeket

      6:02 midem bulandu aw

    46. Batuhan Göksoy

      Reis Elin neden Titriyor :)))

    47. Efe Düzenli

      Eli nie titriyo

    48. Umut Can zurnacıoglu

      la redbullar sarı olur

    49. Kürşad Canlı

      Redbul görmesek yiyecez kardeş

    50. Arda oyun peşinde

      Adamın eli titriyor dökerken ndsknsslnsksnsn

    51. ensar torba

      Araba nerdeyse uçucak len

    52. TrickSD - CS

      6:03 Teriyesizz :/

      1. Buğra 1000RR

        teriyesiz

    53. Yiğit Berk Binici

      Abi RED BULL içmeyi seviyorum ama hiç depoya koyduklarını görmenim

    54. OSMAN FURKAN ERHAN

      Keleşe susturucu takılıyormu ,(^^)

    55. takılıyorum

      Eski oğuzhan musluyu özledik

    56. İbrahim Tekin

      Motorun deposuna kolon'ya koyun

    57. Yusuf emir Çerkez mişe

      O redbul değil redbul daha sarı olur

    58. PRAO oyanca

      saviryorsans abi

    59. Osman Alkın

      Abi elin neden titriyo dokiyorken ahfaacagagsgsgshs

    60. Serdarizm

      8:41 abi ne rahatsız etmesi şarkı söylüyo

    61. Serdarizm

      6:03 Abi cbr gibisin :D

      1. bike bro

        Hahahajjabsjansnan güzeldi

    62. Berkay Degirmenci

      Abi burda büyük retbul 100tl

    63. HerTelden

      Vodka koy

    64. martex PUBG

      Redbull olmadığı çok belli abi bidaki Ne redbull renginde bişey koy

    65. Furkan Kuzu

      Adam redbulu koyarken eli titriyor lan

    66. Ömer Gölge

      Abi elin niye titriyor

    67. Yasin Eren ÇELİK

      meyve suyu koyun

    68. Neşe Yılmaz

      Yalan

    69. Taha Özdemir

      Abi elin niye titriyor

    70. TD

      Abi çamaşır suyuna koy

    71. wonx ‘

      Abi ellerin çok titriyor hastamısın yoksa soğuktanmı

    72. Ayse Sari

      Abi sen niye okadar titriyorsun??

    73. Ali Senkaya

      Abi bi kalbini alırım ben like atım hadi be abi

    74. AgonY

      Beyza redbulmu olur aminakyoum JDKWNDİSJXİSJD

    75. Ali Senkaya

      6:5 geçe sıçtı 😲😲😲

    76. Semih İskender

      Abi sen akıllanmassın ya valla bak

    77. EFE BABO

      O geğirme ne lan🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    78. Furkan mert Taşpınar

      Abi keşke yapmasaydın boşuna paran gider

    79. Emrotikk

      bende denedim hiç bişey olmadı

    80. Mert Beşiktepe

      Egzozu söküp gezmelerini bilirim 😂

    81. Erdem

      6:02 gergedan sesimiydi o😂😅

      1. Yasin Alkan

        Bende bilmiyorum 😂😂😂😂😂😂😂

    82. MEFEPRO TR

      SEN NANEYİ YEMEDİNMİ 13:24

    83. MEFEPRO TR

      13:24 CONFİNE DANCE

    84. Şehriban Türker

      limon kolonya

    85. TBF aliilhan

      6:02 dkdjdjndkdjdj 😂😂😂😂😂😂

    86. İlker Kovan

      Arai mi Bell mi İyi?

    87. Durmuş efe

      ula redbull sponsor herhalde kfıujburhjvugejıp

    88. tanb 1

      Whiskey videosunda gibi tam actiktan sonra video kesiliyor..... kesmeden yapsana şu işiii...yemez tabi

    89. KADİRHAN KALAYCI

      Abi ellerin baya titriyor soylim

    90. KEMAL ULAŞ TAŞÇI

      Ellere dikkat ederseniz soğuktan elleri titriyor

    91. Avakin life Kuzii hikâyeleri

      oğuzhan abinin eli titriyo motor bozulcak diye

    92. Çakır

      Arkadaşlar farkındalık yaratmak adına kış aylarında kapınızın önüne bir kutu redbull koyun. Millet motoruna redbull alamıyor yazık

    93. kerem efe öztemel

      Ne pis bi adamsin kameranin karsinda geğiriyon

    94. KEREM SERİ

      Geyirmeyeydin iyiydi be

    95. G. İNCEOĞLU

      TRlocal için neler yapiyosunuz siz malsiniz

    96. oyucu kardesler

      Bak abi ayrıntıyı belki sadece ben gormemisimdor motor çalışma yeri kapalı

    97. Süleyman Efe

      6:02 oghjhhghhh poşet😖😖

    98. Tommy Shelby

      6:03 yarıldım aq 😂😂😂

    99. Sarp Yener Aksoy

      3.19

    100. Sesli Kitap

      Abi sekersizini alaydın