YAMAHA YZF R6 - MotoVlog#174

Oğuzhan Muslu

322 B görünümler187

    ►Kanalıma hoşgeldiniz, Ben Oğuzhan Muslu bugün Askere gidiyorum :D Çok eğlenceli maceralı ve güzel bir video oldu. Videomu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum. ❤ İyi Seyirler ❤
    -
    Oğuzhan Muslu - Ürünleri ► budakacarmi.com/oguzhan-muslu
    -
    Wep Sitemiz ► www.oguzhanmuslu.com/
    -
    KANALA ABONE OL : goo.gl/YBgDgi
    -
    İnstagram ► bit.ly/2EwJe5X
    -
    MotoVlog Serisi : goo.gl/7YW28X
    tamir, mtv vergisi ödeme, mtv borç ödeme, honda hr, honda hr v 1.5 turbo, araç mtv ödeme, araç motorlu taşıtlar vergisi ödeme, elektrikli motor yeni model, kral motor 3 tekerlekli elektrikli, africa twin 2018, honda auto, honda cr 5, motorlu arac, honda cr, 3 tekerlekli üstü kapalı elektrikli bisiklet, cbr 500r, accord, crf 1000, accord honda, elektrikli motor fiyatları kuba, araç mtv hesaplama, honda africa twin, suv honda crv, cbr, oğuzhan muslu, yamaha yzf r6, performans egzoz, yamaha bayii,

    katma 8 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Salih Usta

      Çok boş yapıyor

    2. Ege Bzn

      Yamaha gömme videosu mu izledik r6 tanıtım mı belli değil

    3. Rahman Eroğlan

      Tamam

    4. Barış Batuhan Cetin

      honda çöp

    5. Black Wine

      R6 dan nefret ediyorum ama r6 ya biniyorum baska motora binemem çünkü o r6

    6. Birkan Cevheroğlu

      hondadan maaş yatmış sanırım :Dd

    7. AG'VKİNG .!

      Sen şurdan git yaparlar el arabası al yanlarına 250 cbr yazısı yapıştır teke kalk oralarda

    8. AG'VKİNG .!

      Sende haklısın 250 cbr daha güçlü r1 gecmesi vln lazım

    9. AG'VKİNG .!

      Cbr diyince dalin kokuyo beleşe versen yine almam cbr ı one mk cbr ne la

    10. AG'VKİNG .!

      Ula 250 sürmekten yamaha yı kötülemekten adam bıkmadı yamaha her türlü deler isterse cürük olsun honda ya her türlü kafa tutar

    11. max kruger

      Ulen daha motosiklet kullanmayı bilmiyosun ayağına yırtık don giymişsin elinde eldiven yok devir nedir haberin yok boş boş konusuyosun yeni yetme bomboş video çekmiş önce motosiklet kullanmayı öğren adam gibi ekipman giy

    12. Yusuf Kaplan

      Abi sen yamaha olarak hangi motoru seviyon

    13. Oğuz Demir

      Honda fanboy

    14. gxration

      Abi seni severim ama şu vbr yi savunmayı Bi bırak artık gayet güzel Bi motor yani motoru daha fazla gömemezdin

    15. Kama Necefli

      iyi kullanamiyorsun R 6 ni onun için zevk vermez tabi.Sikinti R 6 tida diyil.

    16. Fatih talha Altuntaş

      Abi debriyaja basmadan her yerde vites artırılır dimi

    17. Metehan Mayda

      Adam tam yamaha düşmanı herhalde canını çok yakmış

    18. Eren Özen

      R6 otoban motoru sen R6 ile otobana çık orda gazla

    19. TAŞKIN KARALİ

      Abi valla bu makina çok hızlı

    20. Dijvar Lorin

      İzlemeye bikmiyan tek benmiyim

    21. Volkan Karahan

      biz videosuz kalmayalım diye askerliği kısa tutacakmış beyfendi tamamen bizi düşünüyo sığır bide bunu açıklıyo...

    22. Koray Zengin

      21 gün askerlik mi askerlik yaptığını mı sanıyor sun

    23. Murat Kaan

      Videonun Özeti: %2 Askere Gidecem %8 Domalma %90 R6 Gömme

    24. Ömer faruk Karaman

      R6 ya da çamur atmassın honda yanından geçemez 😲

    25. TT TEAM

      Ulan aşırı seviyodum motoru soğuttun reiz :)

    26. Kenan Kartal

      Aynen kanka

    27. EFE Özkılıç

      Ne diyon lan

    28. Mustafa Çetin

      1,4B disslike r6 kullanıcıları

    29. Adem İçli

      YORUMLARI OKUYORUMDA YOGUNLUK 13 YAŞ OLDUGU BELLİ

    30. Brawler Uğur

      Brazzers naodhwkdnwodbwondd

    31. LETHE

      Eee artık gelmişsindir

    32. Yasin Alkan

      Ne diyo lan bu 😂😂😂😂😂😂

    33. kerimcan çakmak

      R6 racinglerin kralıdır...

    34. •NİSA

      4.46 harika anlatışin yaa😂

    35. Murat Demirtaş

      Kardeşim beğenmiyorsan sürme

    36. batuhan karayel

      R6 bişey yapmış galiba buna bu kadarda kötülenmez bilmesek motoru

    37. Nuri Eray Kılıç

      Nabalım ya 150 200 bin cbr a verip tüm motorlara tokatlanakmi ne istiyon anlamadm sjsjsjsjsjdjsjjs

    38. Yunus emre Kaya

      A2 ye uygun 600 cc ne öneririsin🙄

    39. İlkay kurruoğlu

      Uşak motoru değil o herifler binince tam oluyor sen üstünde emanet gibisin

    40. Muhammer Abak

      Sanırım para almış göm diye çok belli

    41. Muhammer Abak

      Hadilan bahaneyle bak

    42. Ktlsprm

      13:36 da sitem edip böyle mi durayım derken doğrusunu becerebilsen zaten, düzgün oturabilsen DOMALMAK zorunda kalmayacaksın salak herif. Çükünü depoya yaslayıp kazık yutmuş gibi oturursan daha çok domaltırlar seni.

    43. İBRAHİM [YT]

      Param olmayıp r6 alamayınca ben :D

    44. İsa Köroğlu

      Kesin öyledir

    45. Kerem Şahin

      Araltı çok köt

    46. Baxseli Rizayev

      kim ne derse desin yeni kasa r6 ya bayiliyorum INSALLAH nasip olur ben ve benim gibi hayalinde olanlara 🖤

    47. b4ujtbutbyn4 g5h5gth4ynk4

      Ninja 300 ze benziyo

    48. Serdarizm

      4:45 ne diyon sjssjsjdsdsjhj :D

    49. ??????????**???????????????**

      6 ay giderdim niye gitmiyorum video çekmek için hahahaahah yaw kardeşim kötü bisiy değil bu ister 6 ay ister 20 gün bu açıklamayı yapman daha komik olmuş neyse 😏

    50. Bilal Uygur

      Adam r6 ya güç yok dedi ya la

    51. Orhan _Akgün

      8:17 gaayette güzel be ab

    52. Orhan _Akgün

      videonun 7 8 dk si boş yapma asdfghjklş

    53. Evlad-ı_ Fatihan

      Trafic recerde ki gibi değil dimi kaza yapma korkusu var sadece 1 tane canın var....! :)

    54. Adnan Doğan

      8 dakka konuştu mk

    55. Salih Demir

      Eldivensiz falan çok kötü örnek oluyorsun, sen düşüpte elini ayağını parçalamadın galiba, yinede kendine dikkat et kardeşim, tavsiyem bütün sürücülere, hiç yangına giden itfaiye erinin t- short veyahut kot pantolon ile göreve gittiğini gördünüz mü !!!!!

    56. wiskiaonk

      abi r6 a2 ehliyet için uygunmu ve yakıtı çabukmu gidiyo

      1. wiskiaonk

        @arda eyw adamsın

      2. arda

        @wiskiaonk r25 olur

      3. wiskiaonk

        @arda r25 oluyomu?

      4. wiskiaonk

        @arda r25 oluyomu

      5. arda

        A2 ehliyetle kunlanamazsın hacim uyuyo ama beygir gücü aşıyo onun için A ehliyet gerekiyo

    57. Yusuf Gökmen

      Manitayi düsurdummu diye baksan daha hayırlı olur 😂😂

    58. ÖZGÜR COŞAR

      Çapsıza bak

    59. Mehmet Ayhan

      enbüyükaskerbizimasker emredersinizkomutanım

    60. The DarkFarose

      Boş

    61. Berk Orhan

      Oğuzhan abi seni gerçekten çok seviyorum da şu yamaha dan ne izstiyosun r1 demi kötü

    62. Gökhan Mert Önder

      Daha basamiyon r6 ya laf yapion sirf sesini dinlemek için izledim yok basamion yani

    63. Hakan Ersoy

      Abi 600 cc arasındskılerın en güçlü ve hızlısı R6

    64. MUSTI 600RR

      R6 sert makina dır herkes kolay kolay alışamaz bilekleri yorar çok ısınır trafikte çok yakar fan çabuk açar ama otobanda deler ekipmansiz binmeyin örnek yanlış yapmaz.

    65. ahmet k61

      Brazzers derken 😂😂

    66. Şefik Can ADALI

      Gerçekten söz konusu 600 lük filan değil. Adamın garazi var. Tmm bir motor iyi olmayabilir ancak bu kadar da ağlamaya gerek yok.

    67. Emirhan Yaylacı

      allahtan büyük bir kanal değilde r6 tı sevenleri daha fazla soğutmadı

    68. Bünyamin Dogan

      mughammet nfkjfkfkjdjnkvnkvjnkjgnkjngkjngkjrngkjngkjrngkjdngjfdnjmnfvjnkjnvjnjngjg fi jfij ifjijgjgkjgjg

    69. Babuş Motovlog

      Acemi adam sevmez çünkü bu motor hata affetmez kimse boş yapmasın ne oturmayi biliyor ne gidon tutmayı zaten direksiyon falan diyor cahil cuheyla

      1. Batuhan Göker

        @Oğuzhan Muslu reis gene acımamışsın :)

      2. Oğuzhan Muslu

        2017 den beri 1000cc kullanıyorum videlarıma göz at motorlarımı gör zx10r gör cbr 1000rr :D

    70. ali karabulut

      R6 sevmeyen Oğuzhan muslu yapmışlar R6 candır

    71. Ensar Şahin

      abi bi kere de suzuki gsx-r 1000r k8 filan denesen nolur oğuzhan abi benim için bi kere dene ya seni çok seviyorum

    72. Atakan AKGÜN

      tek hatan pantolon ve motoru bacaklarınla kavramak dediklerim olsaydı ellerin ağrımazdı tamam fazla rahat bi motor değil ama namı var :)

    73. BLACK GARAGE

      Abi ne güzel anlattın be

    74. TheMainEvent

      video boyunca gömmüşsün kullanan nasıl kullanıyor 2008 kasa r6 2018 zx6rı alıyor

    75. PubgMobile TR

      4:35 🖕🖕🖕

    76. BURAK PUYAN

      04:40 😂😂😂

    77. Mustafa serdar

      yamaha koy elini vicdanına hak ettiysem eyvallah

    78. Yunus emre Kirtutmaz

      Motordan soğuttun abi

    79. Umit Kocabiyik

      Abi vdo ceksene. Kar yadl videolar gelmiyor abi

    80. Gökhan Yavaş

      Milleti yargılanacağı diksiyonu'nu düzelt hava boşluğu

    81. müzikçi adam

      Sen bide Kawasaki zx 7r yi gör o daha çok alçak gidonu

    82. Muhammet Gürsoy

      şimdi bu r6 lı adamda düşürmüş cbrı oğuzhanı silmiş

    83. Playzone- Suheyl

      Motor sahibi agliyor

    84. ilknur güneş

      abi alh anene alh sabırlık versin

    85. Ramazan Kurt

      Honda CBf yaw

    86. Emre Kahraman

      abi domalmayımı öğretiyon r6 yımı belli değil GAFDAFDSSFFDHHAHAHAHSHAHA

    87. Barış

      Ne kötüledin be abi Motoru

    88. Lale inan

      Abi dünyanın en güzel adamışın

    89. müzikçi adam

      Bence abi r6 al daha iyi

    90. Yıldıray Demirbaş

      bunun sahibi mi .senin motordan düşen

    91. Osman Gürbüz

      Şu motorun sana 10 numara 5 yıldız uyumlu olduğunu tüm takipçilerin biliyor bir sen farkında değilsin. r6 yı yargılamayı bir an önce bırakmalısın bence

    92. Niyaz Can

      Yamaha alırsın derdin olur Honda alırsın derdin olmaz net

    93. ErolMusk

      evet arkadaşlar askere gitmeyi çok istiyorum ama sizi vidyosuz bırakmak istemiyorum askjhrafıaskf aynen kanki aynen kesin

    94. Kemal Can Bingöl

      Sen daha iyi bilirsin ama R6 8 binde firlaya başlar bu arada Honda dan inen adam Yamaha sevmez Yamaha seven adamda Honda sevmeZ

    95. Ali

      o motor bir çok insanın hayali kardeşim. kendın istediğin motoru alıp, para içinde yüzüyor olabilirsin, bari millete saygın olsun.

    96. Tek Marş

      merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz bu videoda r6'ya ve r6 kullananlara nasıl bok atarım onu göreceksiniz.

    97. Emirhan Olcay ÇİMEN

      Bildiğin YAMAHA düşmanısın be ne R25 i seviyon savunuyon ne R6 yı , R6 ya da bok atmazsın yani

    98. Ceko Ceycey

      Honda seni maaşa bağlamış heralde bizim haricimizde hicbir moturu savunma güzel oldunu söyleme diye her videonda cbr dan başka bir motoru övmüyosun. Şu motor öyle şu motor böyle ama cbr şöyle güzel en iyisi cbr. R6 cılar yamaha ya tapmıyoda sen harbiden cbr A tapıyon heralde.

    99. Gokhan Daskin

      Kardeşim 1000 lik ile 600 lüğü karsılastırıyosun. R6 kullanmak herkesin harcı değildir. Bilmiyosan kullanma. Bende yıllardır r6 kullanıyorum. Ayrıca trafıkdesin ve racing bu yarıs motoru.

    100. Gokhan Daskin

      Adı üstünde racing motor. Yarıs motoru. O tadı alamıcaksan 1000rr ın olsa neye yarar. Git honda today a bin